Mnohí sa nás pýtajú, prečo sa nám tak darí. A prečo by to aj iní nevedeli robiť tak ako my? Na to neexistuje univerzálna odpoveď, ale skúsime ju dať do niekoľko odrážok a do trošky komentárov:-) Nie do komentov Zdenka Trošky, to by ste sa len smiali a smiali:-)

  • za tie roky poznáme dokonale potreby našich zákazníkov
  • poznáme trhy a vieme, že v každej krajine je iný
  • máme procesy a pracujeme mimoriadne efektívne
  • namiesto veľkometrážnych drahých predajní máme len malé výdajne
  • zamestnávame malé množstvo ľudí, avšak profesionálov
  • vyvinuli sme vlastné inovatívne postupy a obchodné modely
  • máme pod kontrolou svoj ecommerce a môžeme šiť služby na mieru
  • Predávame iba to, čo naozaj máme skladom

Znie to dobre? Je toho oveľa oveľa viac, ale o tom sa s vami chceme v tomto článku podeliť.

assdsd

Dynamický manažér a jeho tím

Tak ako aj inde, aj slovenská BESTCENA má svojho zodpovedného manažéra, ktorého hlavnou starosťou je Vaša spokojnosť. Pozná lokálny trh a na dennej báze rieši atypické potreby zákazníkov. Spokojnosť zákazníkov odrážajú rôzne online certifikáty externých spoločností. Ich aktuálny zoznam a mieru spokojnosti nájdete Certifikaty a ocenenia BESTCENA. Ak máte akýkoľvek vážnejší problém môžete v rámci otvorene komunikácie kedykoľvek kontaktovať manažéra spoločnosti.

Výdajne namiesto megapredajní

Krútite hlavou nad rôznymi megapredajňami elektroniky ako si to môžu finančne dovoliť, keď tam často nevidíte ani človiečika? Aj my. Namiesto plytvania na nepotrebné predajné plochy zriaďujeme v Európe iba malé výdajne s kvalifikovaným personálom a zodpovedným manažérom a aj to iba minimálne. každá výdajňa (lebo predajne nemáme) má zhruba troch až päť zamestnancov, ktorí sa venujú výlučne zákazníkom. Aj tá najväčšia.
Napriek tomu sa u nás nestáva, že by ste sa k nám nedovolali, alebo Vám neodpovedali na email behom pár hodín.
Príprava a balenie zásielok má na starosti náš medzinárodný skladový tím a logistické centrum. Tento model nám umožňuje byť maximálne logisticky efektívny.

E-commerce inak

Naším prvoradým cieľom je robiť predaj a podporu tak, ako je to najlepšie pre našich zákazníkov. Preto nekopírujeme spôsob fungovania iných firiem, všetky procesy prispôsobujeme tak, aby sme vychádzali v ústrety potrebám našich zákazníkov. A to si vyžaduje Internetový obchod na mieru s netradičnými službami, poradenstvom a efektívnou logistikou. Preto nepoužívame žiadne krabicové eshopy. Práve naopak, naše eshopy pripravujeme s naším vývojovým tímom tak, aby v prvom rade prinášali úžitok Vám.

Obchodný model

Náš obchodný model nám umožňuje oproti tradičnému predaju ponúkať lepšiu cenu a hlavne podstatne lepšie služby s pridanou hodnotou. V dnešnom spotrebne orientovanom svete nie je už dôležité produkt vlastniť. Dôležitejšie je mať  ho k dispozícii vždy keď ho potrebujete, vedieť ho operatívne zameniť za iný/novší/trendovejší  bez straty trhovej hodnoty maximálne jednoduchým spôsobom. A to všetko za ešte lepšiu cenu ako pri tradičnom predaji. Práve to zákazníkom model bestcena umožňuje.